loading...
ANDROD-98
mohammad sadoghe بازدید : 17 1392/03/22 نظرات (0)

 

WordPress یکی از بهترین برنامه های مدیریت محتوا برای توسعه دهندگان وب به شمار می آید و میلیون ها نفر در سراسر دنیا از آن برای ساخت و طراحی سایت و همچنین انتشار مطالب خود استفاده می کنند. اکنون شما قادر خواهید بود تا از طریق نسخه اندرویدی WordPress در هر جایی اگر دسترسی به کامپیوتر شخصی خود نداشتید به راحتی و فقط از طریق دستگاه اندروید خود بتوانید مطالب را روی سایت خود منتشر و یا آن ها را ویرایش نمایید. این برنامه مخصوص نویسندگان سایت های WordPress است که امکان درج مطلب حتی در سفر را برای آن ها فراهم می کند. این نسخه نسبت به نسخه های قبل دارای امکانات بهتری برای درج موارد در سایت از طریق WordPress است.(...)

mohammad sadoghe بازدید : 35 1392/03/22 نظرات (0)

 

Splashtop 2 – Remote Desktop یکی از سریع ترین و آسان ترین برنامه های Remote Desktop برای اتصال به ویندوز، MAC و یا اوبونتو است که به شما امکان دسترسی به اسناد و کنترل آن ها از طریق دستگاه های اندرویدی را می دهد. با این نرم افزار شما قادر خواهید بود در هر زمان و از هرجایی که دسترسی به اینترنت دارید، کنترل کاملی بر روی برنامه های کامپیوتر از قبییل آفیس، برنامه های کاربردی، بازی های موجود بر روی ویندوز یا MAC و یا فایل های چند رسانه ای از قبیل فیلم و آهنگ داشته باشید. مانند این است که کامپیوتر شخصی خود را در دستگاه اندروید خود آورده اید. این برنامه ۱۴ میلیون کاربر در دنیا دارد.(...)

mohammad sadoghe بازدید : 22 1392/03/22 نظرات (0)

 

با لایو والپیپر Hot Air Balloon 3d Wallpaper به  تماشای بالنی رنگارنگ در هوم اسکرین اندروید خود بپردازید. لایو والپیپر با بهره گیری از پردازش گرافیکی OPEN GL 2.0 می تواند بالن هایی را در نمایی نزدیک و جزئیاتی واقع گرایانه به نمایش بگذارد. وضعیت جوی پیوسته در حال تغییر است و برای تغییر آب و هوا نیازی نیست به تنظیمات مراجعه نمایید. فقط کافیست با لمس آسمان، آب و هوا را از صاف و آفتابی به طوفانی تغییر دهید. به علت استفاده از منابع سیستمی پایین، میزان باتری مصرف شده توسط لایو والپیپر پایین تر از حد انتظار است.(...)

mohammad sadoghe بازدید : 9 1392/03/22 نظرات (0)

 

با Toucher می توانید به تمامی برنامه ها و تنظیمات دستگاه اندروید خود به سرعت دسترسی داشته باشید. این نرم افزار تمامی برنامه های گوشی از جلمه برنامه های اجرایی و یا تنظیمات دستگاه اندروید را به چند دسته تقسیم می کند و به شما اجازه می دهد تا به وسیله آیکون هایی که بر روی صفحه نمایش قرار می دهد به راحتی به برنامه مورد نظر خود دسترسی پیدا نمایید. این نرم افزار برای کسانی طراحی شده که برنامه های زیادی بر روی گوشی و یا تبلت خود دارند و گاهی برای پیدا کردن آن ها دچار سر در گمی می شوند. این برنامه دارای تم های زیادی است که جلوه بسیار زیبایی به دستگاه اندروید شما می دهد. ضمنا از Toucher می توان به عنوان یک قفل صفحه مدرن نیز استفاده کرد.(...)

mohammad sadoghe بازدید : 7 1392/03/22 نظرات (0)

 

اوریگامی کاغذ هنر تا کردن کاغذ به گونه ای است که اشکال زیبایی را بتوان خلق نمود. Origami Instructions HD به شما می آموزد تا اشکال زیبای کاغذی را بسازید. به کمک این نرم افزار شما می توانید انواع حیوانات و پرندگان فانتزی، اشکال زیبای هندسی، ساختمان ها، ماشین، انسان و… را به راحتی و با آموزش قدم به قدم بسازد و از آن لذت ببرید. اوریگامی تفریح بسیار لذت بخشی است و تنها چیزی که به آن نیاز دارید چند تکه کاغذ ساده است. Origami Instructions HD برنامه ای ساده ولی پرطرفدار است که کاربران زیادی در سراسر دنیا از آن برای ساخت اشکال زیبا استفاده می کنند.(...)

mohammad sadoghe بازدید : 34 1392/03/22 نظرات (0)

 

 Engadget یکی از بهترین و به روزترین منابع اطلاع رسانی در زمینه تکنولوژی در بین برنامه های اندرویدی است. اگر شما به دنبال اخبار دنیای فناوری اطلاعات هستید لازم نیست که منابع مختلف را جستجو کنید، این نرم افزار امکان مشاهده آخرین تکنولوژی روز دنیا را برای شما در دستگاه اندرویتان فراهم می کند. شما می توانید به صورت لحظه به لحظه از جدیدترین اخبار مربوط به لپ تاپ ها، تلفن های هوشمند، سیستم های عامل، کنسول های بازی، شبکه های کامپیوتری، فناوری ۳D و… آگاه شوید و فیلم ها و عکس های مربوط به آن ها را دانلود نمایید. این نرم افزار دارای یک ویجت برای دسترسی سریع به منابع و اطلاعات است.(...)

mohammad sadoghe بازدید : 7 1392/03/22 نظرات (0)

ویرایش حرفه ای عکس ها با Cymera Camera & Photo Editor V1.3.7

 

Cymera – Camera & Photo Editor یک برنامه ساده اما بسیار پرکاربرد و حرفه ای است که به شما امکان می دهد تا عکس های با کیفیتی را بگیرید و آن را به بهترین شکل ممکن ویرایش نمایید. این برنامه به تنهایی همه آن چیزی است که شما از یک نرم افزار عکس برداری و ویرایش عکس انتظار دارید. این نرم افزار طیف گسترده ای از لنز ها، حالت های عکس برداری، فیلتر ها، قاب ها و افکت ها را در اختیار شما قرار می دهد. Cymera حتی از فناوری تشخیص چهره برای عکس برداری نیز استفاده می کند. همچنین بیش از ۷۰ مدل مو و وسایل آرایش نیز در این برنامه گنجانده شده است تا شما بتوانید عکس های خود را جذاب تر کنید.(...)

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 36
  • بازدید کلی : 162