loading...
ANDROD-98
mohammad sadoghe بازدید : 10 1392/03/22 نظرات (0)

 

Retro Clock Widget یکی از اولین برنامه های ویجت ساعت در گوگل مارکت به حساب می آید که از سال های گذشته تا کنون میلیون ها بار دانلود شده است. اکنون ورژن ۲ این نرم افزار دارای همان سادگی و زیبایی گذشته و امکانات جدید است. این برنامه یک ساعت زیبای کلاسیک و یک تقویم را بر روی صفحه نمایش دستگاه اندروید شما قرار می دهد که می تواند میانبری برای زنگ هشدار ساعت و یادآور های امور روزانه روی تقویم باشد. Retro Clock Widget به شما اجازه می دهد تا محیط برنامه را کاملا سفارشی کرده و به انتخاب خود رنگ، شفافیت، اندازه و… را تغییر دهید. این ویجت با تمام صفحه نمایش ها سازگاری کامل دارد.(...)

mohammad sadoghe بازدید : 9 1392/03/22 نظرات (0)


System Info Droid برنامه ای کاربردی است که اطلاعات کاملی از نرم افزار و سخت افزار دستگاه اندرویدی را در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه به شما امکان می دهد تا تمام پارامتر های گوشی مانند فرکانس پردازنده، درجه حرارت گوشی و… را به صورت real- time ببنید و همچنین می توانید این اطلاعات را به صورت یک فایل متنی از طریق ایمیل برای دیگران ارسال نمایید. همچنین ویجت مخصوص به CPU اطلاعاتی کاملی از آن نظیر دما، فرکانس، درصد استفاده از CPU و میزان مصرف باتری را برای شما نمایش می دهد. همچنین این برنامه اطلاعات کاملی از RAM و نیز میزان حافظه SD CARD در اختیار شما قرار می دهد.(...)

mohammad sadoghe بازدید : 7 1392/03/21 نظرات (0)


 Path یک شبکه اجتماعی شخصی است که به شما کمک می کند تا به دوستان و خانواده خود نزدیکتر باشید. به کمک این نرم افزار شما می توانید با دوستان خود چت کنید و یا به آن ها پیام های خصوصی بفرستید. در این نرم افزار شما می توانید انواع شکلک ها را به کار ببرید و یا موزیک ها و فیلم های خود را به اشتراک بگذارید و خاطرات خود را با دوستان مرور کنید. همچنین این برنامه به شما امکان می دهد پیام های خود را برای یک نفر و یا گروهی از افراد بفرستید. Path با طراحی زیبا و رابط کاربر پسند خود میلیون ها کاربر در سراسر دنیا دارد.(...)

mohammad sadoghe بازدید : 6 1392/03/21 نظرات (0)

قهرمان کوچک با One Tap Hero v1.06

 One Tap Hero یکی از پرطرفدارترین بازی های iOS است که اکنون برای اندروید نیز منتشر شده است. این بازی در سال ۲۰۱۲ یکی از ۱۰ بازی برتر دنیا محسوب میشد که اکنون نیز یکی از بهترین بازی های مارکت اندروید می باشد. این بازی دارای صحنه های زیبا و خارق العاده ای است و همچنین صدا گذاری صحنه ها بسیار جالب است به طوری که در هر صحنه و شرایط های مختلفی از بازی موسیقی خاصی پخش می شود. به طور مثال در زمان استراحت قهرمان موسیقی ملودیک و آرام بخشی پخش می شود که پس از طی کردن یک مرحله از بازی به شما احساس خوبی می دهد. در این بازی شما بایستی توسط یک آدمک قهرمان موانع سر راه خود را بردارید و مراحل را پشت سر بگذارید. همچنین فراموش نکنید که برای راه یافتن به مراحل بعدی بازی نیاز دارید تا سه ستاره ی بازی را کسب کنید. در این بازی باید با استفاده از حرکات لمسی با آدمک بپرید، از نرده بان بالا بروید و در موارد خاص ضربه بزنید تا بتوانید ستاره های آن مرحله را کسب کنید. همچنین می توانید شخصیت ها و آیتم های دیگری که متعلق به بازی هستنند را از فروشگاه بازی به صورت آنلاین تهیه کنید.(...)

mohammad sadoghe بازدید : 9 1392/03/21 نظرات (0)

 

 One Tap Hero یکی از پرطرفدارترین بازی های iOS است که اکنون برای اندروید نیز منتشر شده است. این بازی در سال ۲۰۱۲ یکی از ۱۰ بازی برتر دنیا محسوب میشد که اکنون نیز یکی از بهترین بازی های مارکت اندروید می باشد. این بازی دارای صحنه های زیبا و خارق العاده ای است و همچنین صدا گذاری صحنه ها بسیار جالب است به طوری که در هر صحنه و شرایط های مختلفی از بازی موسیقی خاصی پخش می شود. به طور مثال در زمان استراحت قهرمان موسیقی ملودیک و آرام بخشی پخش می شود که پس از طی کردن یک مرحله از بازی به شما احساس خوبی می دهد. در این بازی شما بایستی توسط یک آدمک قهرمان موانع سر راه خود را بردارید و مراحل را پشت سر بگذارید. همچنین فراموش نکنید که برای راه یافتن به مراحل بعدی بازی نیاز دارید تا سه ستاره ی بازی را کسب کنید. در این بازی باید با استفاده از حرکات لمسی با آدمک بپرید، از نرده بان بالا بروید و در موارد خاص ضربه بزنید تا بتوانید ستاره های آن مرحله را کسب کنید. همچنین می توانید شخصیت ها و آیتم های دیگری که متعلق به بازی هستنند را از فروشگاه بازی به صورت آنلاین تهیه کنید.

mohammad sadoghe بازدید : 7 1392/03/21 نظرات (0)

 

 Zandra می تواند یک دستیار خوب برای انجام کار های شما در گوشی باشد. شما می توانید به Zandra بیاموزید که چه چیزی را در گوشی شما انجام دهد. این نرم افزار کاربردی می تواند هر آنچه که شما در گوشی اندرویدی خود انجام می دهید به وسیله فرمان صوتی شما برای شما انجام دهد. مثلا می توانید کار هایی مانند تماس صوتی، ارسال پیامک، باز کردن برنامه ها، جستجوی در اینترنت، کنترل Wi-fi، کنترل GPS، انجام تنظیمات و… بر عهده Zandra بگذارید. همچنین شما می توانید با Zandra مکالمه داشته باشید و جواب بعضی از سوالات خود را از آن بپرسید.(...)

mohammad sadoghe بازدید : 24 1392/03/21 نظرات (0)

 B1 Free Archiver zip rar unzip برنامه ای پرکاربرد است که به شما کمک می کند تا فایل های آرشیوی را مدیریت نمایید. به کمک این نرم افزار می توانید فایل های zip و rar را به سادگی از حالت فشرده خارج نموده و یا فایل های خود را به حالت zip  و یا rar در آورید. این برنامه همچنین از فرمت های ۷z ،apk ،arj ،bz2 ،bzip2 ،cab ،deb ،gz ،gzip ،jar ،iso lha ،lzh lzma ،mtz ،rpm ،tar ،tar.bz2 ،tbz ،tbz2 ،tar.gz, tgz ،tpz ،taz ،tar.lzma ،tar.xz ،tar.Z ،xap ،xar ،xz ،Z ،zipx نیز پشتیبانی می کند. شما قادر خواهید بود برای فایل های آرشیوی پسورد تعیین نمایید تا از امنیت بالاتری داشته باشند. ضمنا این B1 Free Archiver از ۳۰ زبان دنیا نیز پشتیبانی می کند.(...)

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 153