loading...
ANDROD-98
mohammad sadoghe بازدید : 10 1392/03/21 نظرات (0)

 

 هر کجا که هستید در هر نقطه از جهان می توانید توسط برنامه ی هواشناسی BBC از آخرین موقعیت خود با خبر شوید و وضعیت آب و هوا را پیش بینی کنید. BBC Weather یکی از بهترین برنامه های اندروید در زمینه ی گزارش و پیش بینی هواشناسی است. از جمله ویژگی های این برنامه می توان به نکات زیر اشاره کرد:

- طراحی ساده و روشن برای دسترسی آسان به اطلاعات دقیق و به روز هواشناسی
- جستوجوی محل به صورت خودکار و ذخیره ی آن به لیست علاقه مندی
- پیش بینی ساعت به ساعت با اطلاعات دقیق هواشناسی در هر ۴۸ ساعت آینده
- اندازه گیری تمامی جزئیات هواشناسی از جمله فشار، دما، رطوبت و میزان آلایندگی و گرد و غبار موجود در هوا
- مرور اطلاعاتی از جمله طلوع و غروب آفتاب
- دارای ویجت های متعدد و اندازه های مختلف برای صفحه نمایش و دسترسی آسان تر
- قابلیت به اشتراک گذاری مکان های مورد علاقه با دوستان
- دسترسی برای کاربران TalkBack از متن به گفتار

mohammad sadoghe بازدید : 12 1392/03/21 نظرات (0)

 

با ۳D Brain از مغز خود بیشتر بدانید. این برنامه جالب اطلاعات جامع و کاملی از مغز انسان را در اختیار شما قرار می هد. به کمک این نرم افزار از طریق صفحه لمسی دستگاه اندروید خود می توانید از هر زاویه ای ساختار مغز را ببینید و حتی می توانید روی آن زوم کنید تا جزئیات بیشتری برای شما نمایان شود. این نرم افزار به شما کمک می کند تا بدانید در صورت آسیب دیدن هر بخش از مغز چه اتفاقی برای بدن خواهد افتاد و بیماری های روانی چه تاثیری بر روی آن خواهند گذاشت. همچنین این برنامه به شما نشان می دهد که هر یک از بخش های مغز مسئول انجام چه کاری در بدن هستند. ۳D Brain برای دانشجویان و محققان بسیار کاربرد دارد و می تواند اطلاعات خوبی را در اختیار آن ها قرار دهد. دقت کنید که برای دریافت اطلاعات این برنامه به اینترنت نیاز خواهید داشت.(...)

mohammad sadoghe بازدید : 7 1392/03/21 نظرات (0)

 

در لایو والپیپر Mystic Halo شبکه ای ماتریسی با جزئیاتی  کامل به نمایش در می آید. اجزای این شبکه بر محوریت دایره مرکزی حرکت می کنند و لمس صفحه نمایش باعث تند و یا کند تر شدن حرکت آن می شود. هر رنگی را که دوست دارید بر روی اجزای این شبکه اعمال نمایید و با تغییر میزان روشنایی و اشباع رنگ آنها در هم، تصاویری مطابق میل و سلیقه خود خلق کنید. برای ارائه تصاویر بهتر، از فناوری سخت افزاری Open GL ES 2.0 برای پردازش تصاویر در گوشی یا تبلت اندرویدی شما بهره گرفته می شود.(...)

mohammad sadoghe بازدید : 11 1392/03/21 نظرات (0)

 

شاید شما فیلم Iron Man با شخصیت معروف Tony Stark که سراسر نبردهای هیجان آور می باشد را دیده باشید، هم اکنون بازی Iron Man برایاندروید توسط شرکت موفق Gameloft تولید شده است. گیم لافت از برترین شرکت های تولید کننده ی بازی های اندروید می باشد که این بازی از آخرین تولیدات این شرکت می باشد و توانسته معنای حقیقی گرافیک فوق العاده را به شما ثابت کند! مرد آهنی برای حفاظت زمین ماموریت دارد و در این میان با نبردهای نفس گیر این ماموریت را به پایان می رساند. مرد آهنی در این بازی در سطح زمین یا در آسمان ها شناور می باشد که این در صورتی است که گیم پلی این بازی بسیار سریع می باشد که سرعت عمل بالای شما را می طلبد که به لطف کنترل بازی با سنسور های حرکتی، بازی جذاب تر و هیجانی تر شده است. از ویژگی های این بازی می توان به گرافیک فوق العاده، صداگذاری دقیق و هیجانی، کشف ۳ مکان مختلف بازی، تغییر و ارتقاء قدرت و سلاح و ظاهر مرد آهنی اشاره کرد. راهنما(...)

mohammad sadoghe بازدید : 11 1392/03/21 نظرات (0)

قرآن با صوت و ترجمه فارسی با iQuran Pro v2.4.4

 

 

 

آخرین نسخه از بهترین برنامه قرآن اندروید ، همراه با ترجمه کاملا فارسی به همراه کامل ترین صوت ارائه شد. با iQuran Pro در کنار خواندن متن قرآن کریم، ترجمه فارسی آن را بخوانید و همچنین از صوت تک تک آیه ها استفاده کنید. از ویژگی های این برنامه می توان به امکان نشانه گذاری آیات، جستجوی قوی، راهنمای خواندن صحیح آیه ها و مشخص کردن علامات با رنگ های مختلف، جابه جایی روان در میان آیات، امکان تنظیم تعداد تکرار تلاوت آیات، وجود چندین ترجمه به زبان های مختلف از جمله فارسی، امکان یادداشت برداری و دارا بودن صوت بیش از ۵ قاری معروف اشاره کرد.(...)

mohammad sadoghe بازدید : 24 1392/03/20 نظرات (0)

 

OfficeSuite Pro آفیسی بسیار قدرتمند برای اندروید است که با آن به راحتی می توان به ویرایش، مشاهده و اشتراک گذاری فایل های word، اکسل،پاورپوینت و همچنین اضافه کردن فایل های pdf به گوشی خود پرداخت. امکان جستجوی فایل و همچنین فیلتر کردن برخی فرمت ها جهت یافتن سریعتر فرمت مورد نظر، از ویژگی های این برنامه است. OfficeSuite Pro همچنین از فرمت های ZIP، RTF و EML پشتیبانی می کند. با این برنامه امکان ذخیره سازی مستقیم فایل ورد در google docs و نیز کار با ایمیل نظیر مشاهده و ارسال نامه با قابلیت چسباندن فایل، میسر است. از سایر ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:(...)

 

mohammad sadoghe بازدید : 16 1392/03/20 نظرات (0)

این بار نیز پرندگان خشمگین بازگشته اند تا فستیوال هایی را در سراسر دنیا جشن بگیرند. در بازی جذاب Angry Birds Seasons سیصد سطح وجود دارد و به روزرسانی های بازی نیز به رایگان انجام خواهد شد. از هالوین تا جشن آغاز سال نو چینی را تجربه کنید و از فصل های گوناگون بازی که هدف گیری خوک ها و گرفتن تخم های طلایی را شامل می شود لذت ببرید. در این نسخه از بازی شب زیبای بهاری است و خوک ها ترفندی تازه یاد گرفته اند. یکی از این ترفندها این است که آن ها می توانند تخم مرغ ها را پنهان کنند. اما جای نگرانی نیست چراکه خود شما ترفندهایی را در اختیار دارید که بر خوک ها پیروز شوید. ۳۶ سطح تازه نیز وجود دارد.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 145